سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سردا سلیمانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی، شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل، مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی با انتشار پیامی، شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:
بسم الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سردار رشید و پرافتخار جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی که عمر پربرکتش را به جهاد خالصانه با لشکریان شیطان از بعثیان متجاوز تا تروریسم کور تکفیری و در رأس آنان تروریسم مستکبرانه دولتی آمریکا اختصاص داده بود سرانجام به آرزوی بلندش رسید و آسمانی شد. 

اگرچه در ظاهر سردار عزیزمان شهید شد اما هزاران سردار سلیمانیها با خون پاک و مطهر سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش پرورش خواهند یافت .

به یقین مرام و سیره ی حسینی سردار قاسم سلیمانی متضمن پیروزی جبهه ی مقاومت در برابر جنایتکاران و مستبدان عالم خواهد بود.

ملت بزرگ ایران و حوز های علمیه کشور ضمن محکوم نمودن این اقدام بزرگ تروریستی ، باردیگر ضمن تجدید پیمان با آرمانهای امام عزیز و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اعلام می‌دارند همچون شهدای والا مقام خود تا جان در بدن دارند تحت امر ولی فقیه خود، برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی دست از پا نخواهند شناخت.

آمریکای جنایتکار و ایادی حقیر آنان بدانند که انتقام ملت ایران، سخت و شکننده خواهد بود.

احمد مطهری اصل 
مدیر حوزه علمیه ستان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha